Ehdot - KierrätäKännykkä.fi

Lue nämä ehdot huolellisesti ennen kuin tilaat. Sinun tulisi ymmärtää että tekemällä tilauksen, sitoudut noudattamaan näitä ehtoja ja käyttöehtojamme. Suosittelemme että tulostat ja säilytät kopion näistä ehdoista ja säilytät ne referenssinä. Vahvistaessasi tilaustasi sinun tulee rastia ruutu osoittaaksesi että hyväksyt nämä ehdot. Huomioi että jos kieltäydyt hyväksymästä näitä ehtoja, et voi tehdä tilausta sivustomme kautta.

1. Miten sopimus syntyy sinun ja meidän välillä
Sivustomme on tarkoitettu vain asiakkaille jotka asuvat Suomessa. Oman harkintamme perusteella voimme hyväksyä tai hylätä tilauksia Suomen ulkopuolelta.

Sopimus kanssamme muodostetaan kun saamme tilauksesi. Se sisältää nämä ehdot sekä käyttöehtomme. Klikkaa "Ohjeet"-sivua lisätietoja varten.

Sinun täytyy omistaa kaikki oikeudet ja edut kaikkiin Laitteisiin jotka meille lähetät.

Sopimus sinun ja meidän välillä sitoo kumpaakin osapuolta.

Et saa siirtää, luovuttaa, antaa tai muuten luovuttaa sopimusta tai mitään oikeuksiamme tai velvoitteitamme sopimuksen voimassaolon aikana ilman meidän kirjallista suostumusta.

Me voimme siirtää, luovuttaa, siirtää alihankkijalle tai muutoin luovuttaa sopimus- tai omia oikeuksiamme tai velvoitteita milloin tahansa sopimuksen voimassaoloaikana.

Pidätämme oikeuden olla ostaa Laite jos pakkaus on vahingoittunut, avattu, vaihdettu tai virheellisesti suljettu tai Asiakkaan tiedot on täytetty väärin. Kun olemme vastaanottaneet pakettisi, sen sisällön omistajuus siirtyy meille maksun suorittamisen jälkeen.

Voit peruuttaa sopimuksen kanssamme milloin tahansa ennen kuin lähetät laitteesi meille, kunhan:

1: Sopimus neuvoteltiin ja tehtiin yksinomaan etäviestintävälineillä (mukaan lukien, mutta ei poissulkien, puhelimitse, kirjeitse, faksilla tai sähköpostitse) ja

2: Olet yksityishenkilö, joka toimii liiketoiminnan ulkopuolella. Kun peruutat tilauksen sinun ei tarvitse antaa meille mitään syytä sopimuksen purkuun, eikä sinun tarvitse maksaa mitään hallinnointikuluja. Peruuttaaksesi tämän Sopimuksen tulee sinun ilmoittaa meille kirjallisesti. Tätä Sopimusta ei voida perua kun laite on saapunut meille.

VARMISTA ETTÄ OLET TYYTYVÄINEN LÄHETTÄMÄÄN LAITTEESI MEILLE JA ETTÄ SINULLA ON TÄYSI OIKEUS SOLMIA SOPIMUS.

2. Asiakas

Asiakkaalla tarkoitamme henkilöä joka tekee tilauksen kanssamme. Kaikki Asiakkaat saavat Asiakasnumeron joka tallennetaan tietokantaamme. Tekemällä tilauksen kanssamme takaat että:

1: Asut Suomessa, ja

2: Käytät sivustoamme siitä maasta.

3: Olet myytävien Laitteiden laillinen omistaja tai sinulla on tarvittaessa kirjallinen suostumus olla valtuutettu edustaja yrityksen / seuran / yhdistyksen puolesta ja sinulla on rajoittamaton oikeus siirtää Laitteiden omistusoikeus kaikkineen oikeuksineen meille Ostajana.

4: Olet laillisesti kykenevä sitoutumaan Sopimukseen, ja

5: Olet vähintään 18-vuotias, tai jos olet alle 18-vuotias olet saanut vanhempasi tai huoltajasi suostumuksen myydä Laitteesi meille sivuillamme esitettyyn hintaan. Sinä ja sinun vanhempasi tai huoltajasi vapautatte meidät kaikista vaatimuksista, veloista tai velvoitteista, jotka voivat syntyä lähettämällä Laitteesi meille.

6: Sinulla on oltava myös Suomalainen pankkitili ja tilin tulee olla Asiakkaan nimissä.

3. Laite
Hintaan, joka Asiakkaalle maksetaan hänen Laitteestaan, vaikuttaa sen merkki, malli ja kunto. Testaamme Laitteesi ja luokittelemme sen johonkin neljästä seuraavista luokista.

Toimiva:
· Laite on täysin toimiva
· Kännykkä kytkeytyy päälle ja sillä voi soittaa
· Näytössä ei ole vaurioita
· Ei ole fyysisiä vaurioita
· Sisältää akun ja takakuoren

Viallinen:
· Puuttuva akku 
· Fyysinen vaurio
· Puuttuvia osia
· Puuttuvia painikkeita tai kytkimiä
· Viallinen kamera, näppäimistö, mikrofoni
· Viallinen SIM-kortinlukija tai latausliitin

Viallinen näyttö:
· Rikkoutunut näyttö
· Viallinen kosketusnäyttö
· LCD tai Pixel vaurio
· Tyhjä näyttö

Ei käynnisty:
· PCB vika, ei käynnisty
· Vesivahingoittunut
· Viallinen latausliitin


Jos jokin edellä mainituista vioista löytyy Laitteestasi, muutamme hinnan sen mukaisesti. Meillä on lopullinen päätös kaikista hyvitysarvoista.

Huomaa:
Me hyväksymme Laitteiden latureita ja oheistarvikkeita mutta ne eivät lisää pakettisi arvoa. Emme hyväksy Laitteiden lisävarusteita yksinään ilman itse Laitetta. Jokaisesta paketista joka meille saapuu, sisältäen vain lisävarusteita, veloitamme 10€ käsittelymaksun ja kuriiripalvelun kautta saapuneista paketeista 50€.

Olet itse vastuussa peruuttamaan kaikki Laitteeseen liitetyt sopimukset kuten puheajan sekä dataliikenteen. Emme ole vastuussa mistään Laitteen kustannuksista ennen tai jälkeen Laitteesi vastaanottoa, tai muista olosuhteista riippumattomista kustannuksista.

Poista SIM-kortti ja muistikortti ennen kuin lähetät meille Laitteesi. Kaikki vastaanotetut SIM-kortit tuhotaan (hävitämme ne asianmukaisesti). Emme ota mitään vastuuta siinä tapauksessa että lähetetyn Laitteen sisältämä SIM-kortti katoaa ja siitä mahdollisesti syntyy kuluja. Sinä olet edelleen vastuussa näistä maksuista.

HUOM! Kaikki iOS 7 ja iOS 8 - laitteet, joiden iCloud tili on lukittuna tulee avata manuaalisesti ennen laitteen lähettämistä. Kaikista lukituista laitteista hyvitämme 0 EUR. 

Emme ole vastuussa kuljetuksesta emmekä Laitteista tai muista lisävarusteista kuljetuksen aikana.

Emme palauta meille lähetettyjä laitteita. 

iPodien tiedostot tulee kokonaan poistaa sillä musiikintiedostojen levittäminen on laitonta.

Muista kun lähetät Laitteesi meille sitoudut vapauttamaan meidät kaikesta ja kaikista velvoitteista, tappioista tai vahingoista jotka kohdistuvat Laitteeseen, ja kaikesta tallennetusta datasta jota Laitteen yhteydessä käytetään (henkilökohtaisia tietoja, SMS viestejä, valokuvia, pelejä, musiikkia tai muita tietoja ("Data")). Emme ole vastuussa Laitteen tiedostoista.

Toimimme 'Immobilen', rikollisuutta estävän tietokannan, kanssa joka lukitsee varastettuja kännyköitä. Tarkistamme vastaanotetut laitteet CheckMEND  -palvelun avulla varmistaaksemme, että laite ei ole ilmoitettu varastetuksi. Teemme tämän ennen oston vahvistamista. Jos tietoomme tulee mikä tahansa ongelma, pidätämme oikeuden pidättää/perua maksun ja sinun on sitouduttava yhteistyöhön kanssamme ja kaikkien tarvitsemiemme viranomaisten kanssa. Näistä laitteista hyvitämme 0 EUR. "Kadonneet, suljetut tai varastetut Laitteet" ovat Laitteita, jotka on raportoitu joko kadonneeksi, lukituksi tai varastetuksi ja on kirjattu varastettujen Laitteiden rekisteriin, jota CheckMEND ylläpitää osoitteessa http://www.checkmend.com/geo/index.php.

"Piraatti" Laitteet ovat väärennettyjä Laitteita, jotka on valmistettu muistuttamaan toisen yrityksen tuotteita rikkoen valmistajan Tekijänoikeuksia. KierrätäKännykkä.fi ei maksa Asiakkaalle Laitteista jotka ovat  ”kadonneita, lukittuja, tai varastettuja” tai ”piraatteja”. KierrätäKännykkä.fi pidättää oikeuden ilmoittaa viranomaisille, jos on aihetta epäillä, että joku tarkoituksellisesti syyllistyy petokseen. KierrätäKännykkä.fi pidättää oikeuden periä takaisin maksettuja varoja Asiakkaalta jos se havaitsee kolmen kuukauden kuluessa Laitteen vastaanottamisesta, että Laite on joko ilmoitettu kadonneeksi, lukituksi tai varastetuksi tai tilanteissa joissa Laite todetaan "Piraatiksi".

Sitoudumme kierrättämään kaikki meille lähetetyt Laitteet sekä niiden lisävarusteet mahdollisimman ympäristöystävällisellä tavalla.


4. Hinnoittelu

Tarjoamamme hinnat sivuillamme voivat muuttua milloin tahansa ilman ennakkoilmoitusta. Kohdassa 3 ”Laite”, laitteista jotka ovat luokiteltu "Toimiviksi" maksamme 100% sivuillamme ilmoitetusta hinnasta, 65% "Viallisista", 25% "Viallisista näytöistä" ja 10% "Ei käynnisty" Laitteista. Varastetuista laitteistamme maksamme 0 EUR. 

Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron (tarvittaessa). Pidätämme oikeuden muuttaa hintoja milloin tahansa, vaikka tilaus olisi jo tehty. 

5. Postitus
Me maksamme Laitteesi kaikki postikulut.

6. Maksut
Vastaanotettuamme pakettisi tarkistamme sen kunnon ja että se täyttää Ehtomme. Kun Ehtomme täyttyvät maksamme sinulle Laitteestasi 24 tunnin sisällä (arkisin). Maksun vahvistukseksi saat automaattisen sähköpostin ilmoittamaasi osoitteeseen.

Huomaa: Maksu voidaan suorittaa vain ilmoitetulle henkilölle ja tilinumerolle. Asiakas on vastuussa kaikista omista pankkikuluista.

7. Henkilökohtaiset tiedot ja yksityisyys
Ylläpidämme asiakasrekisteriä ja käytämme sitä vain asiakassuhteiden ylläpitämiseksi. Me emme myy tai luovuta tietojasi kumppaneille tai kolmansille osapuolille.


8. Väärinkäyttö

Raportoimme viranomaisille kaikista toteutuneista tai yritetyistä väärinkäytöksistä tai muista luvattomista toiminnoista. 

9. Tapahtumat meidän hallintamme ulkopuolella

Emme ole vastuussa laitteista ennen kuin olemme ne vastaanottaneet. Sinun tulee tietää, että lähetät laitteesi omalla riskillä. Emme ole vastuussa tai vastaa mistään täyttämättä jättämisestä, viivästyksistä palvelussamme, tai muista velvoitteistamme sopimuksissa, jotka johtuvat ulkopuolisista tapahtumista joita emme voi hallita tai jotka johtuvat laeista tai muista velvotteista. Jos paketin sisällön arvo ylittää 250 euroa, suosittelemme sinun ottavan yhteyttä asiakaspalveluumme ennen tilauksen tekoa. Tällöin voimme tilata kuriiripalvelun paketin lähettämiseen.