Lenovo Premier Support NBD takuupalvelu Seuraavan työpäivän NBD vasteaika Lenovon tuottama maailmanlaajuinen tukipalvelu (yli 100 maata) Laajentaa onsite-takuun entistä kattavammaksi kokonaisuudeksi: Huoltotapausten ja varaosasaatavuuden priorisointi Yksilöity Premier palvelunumero (Ei puhelujen uudelleenohjausta), tuki palvelee 24/7 Nimetty Technical Account Manager (TAM), joka vastaa huoltotapauksen hoidosta alusta loppuun Sisältää ohjelmistotuen mm. Microsoft Office, Adobe Photoshop, Skype, Google Chrome, Dropbox, Red Hat- ja Suse Linux -ohjelmistoille Laite huolletaan asiakkaan tiloissa, poislukien käyttäjän itse vaihdettavat CRU (Customer Replacement Unit) osat HUOM! Mikäli vika on paikannettavissa puhelimitse ja osa on asiakkaan itse vaihdettavissa (CRU), uusi osa lähetetään asiakkaalle. TICRU (Technican Install CRU) takuulaajennuksen avulla huoltomies saapuu aina paikalle suorittamaan huoltotyön Lisää tilaukselle LENOVO-THINKPLUS takuulaajennuksen rekisteröintipalvelu ja rekisteröimme lisätakuun puolestasi! YleistäSisältää huollon Osat ja työSijainti On-siteSopimusaika 2 vuotta (alkaen varusteiden alkuperäisestä ostopäivästä)TiedotHuolto ja tuki Laajennettu palvelusopimus - osat ja työ - 2 vuotta - on-siteTekninen tuki - puhelinneuvonta - 2 vuottaYhteensopivuustiedotSuunniteltu malleihin Lenovo ThinkPad L14 Gen 1 20U1, 20U5Lenovo ThinkPad L15 Gen 1 20U3, 20U7