Seuraavan työpäivän NBD vasteaikaLenovon tuottama maailmanlaajuinen tukipalvelu (yli 100 maata)Laajentaa onsite-takuun entistä kattavammaksi kokonaisuudeksiHuoltotapausten ja varaosasaatavuuden priorisointiYksilöity Premier palvelunumero (Ei puhelujen uudelleenohjausta), tuki palvelee 24/7Nimetty Technical Account Manager (TAM), joka vastaa huoltotapauksen hoidosta alusta loppuunSisältää ohjelmistotuen mm. Microsoft Office, Adobe Photoshop, Skype, Google Chrome, Dropbox, Red Hat- ja Suse Linux -ohjelmistoilleLaite huolletaan asiakkaan tiloissa, poislukien käyttäjän itse vaihdettavat CRU (Customer Replacement Unit) osatHUOM! Mikäli vika on paikannettavissa puhelimitse ja osa on asiakkaan itse vaihdettavissa (CRU), uusi osa lähetetään asiakkaalle.TICRU (Technican Install CRU) takuulaajennuksen avulla huoltomies saapuu aina paikalle suorittamaan huoltotyön. TICRU laajennus ostettava erikseen.YleistäSisältää huollonOsat ja työSijaintiOn-siteSopimusaika3 vuottaVasteaikaSeuraava työpäiväTiedotHuolto ja tukiLaajennettu palvelusopimus - osat ja työ - 3 vuotta - on-site - vasteaika STPTekninen tuki - puhelinneuvonta - 3 vuottaYhteensopivuustiedotSuunniteltu malleihinLenovo ThinkPad X1 Carbon (2nd Gen) 20A8Lenovo ThinkPad X1 Carbon (3rd Gen) 20BTLenovo ThinkPad X1 Carbon (4th Gen) 20FCLenovo ThinkPad X1 Carbon (5th Gen) 20HQ, 20K3Lenovo ThinkPad X1 Carbon (6th Gen) 20KGLenovo ThinkPad X1 Extreme 20MGLenovo ThinkPad X1 Yoga (1st Gen) 20FRLenovo ThinkPad X1 Yoga (2nd Gen) 20JE, 20JGLenovo ThinkPad X1 Yoga (3rd Gen) 20LE, 20LGLenovo ThinkPad X380 Yoga 20LJLenovo ThinkPad Yoga 12 20DKLenovo ThinkPad Yoga 260 20FE, 20FT, 20GTLenovo ThinkPad Yoga 370 20JJLenovo ThinkPad Yoga 460 20EL