Seuraavan työpäivän NBD vasteaikaLenovon tuottama maailmanlaajuinen tukipalvelu (yli 100 maata)Laajentaa onsite-takuun entistä kattavammaksi kokonaisuudeksiHuoltotapausten ja varaosasaatavuuden priorisointiYksilöity Premier palvelunumero (Ei puhelujen uudelleenohjausta), tuki palvelee 24/7Nimetty Technical Account Manager (TAM), joka vastaa huoltotapauksen hoidosta alusta loppuunSisältää ohjelmistotuen mm. Microsoft Office, Adobe Photoshop, Skype, Google Chrome, Dropbox, Red Hat- ja Suse Linux -ohjelmistoilleLaite huolletaan asiakkaan tiloissa, poislukien käyttäjän itse vaihdettavat CRU (Customer Replacement Unit) osatHUOM! Mikäli vika on paikannettavissa puhelimitse ja osa on asiakkaan itse vaihdettavissa (CRU), uusi osa lähetetään asiakkaalle.TICRU (Technican Install CRU) takuulaajennuksen avulla huoltomies saapuu aina paikalle suorittamaan huoltotyön. TICRU laajennus ostettava erikseen.YleistäSisältää huollon Osat ja työSijainti On-siteSopimusaika 5 vuottaVasteaika Seuraava työpäiväTiedotHuolto ja tuki Laajennettu palvelusopimus - osat ja työ - 5 vuotta - on-site - vasteaika STPTekninen tuki - puhelinneuvonta - 5 vuotta - saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai - sunnuntaiYhteensopivuustiedotSuunniteltu malleihin Lenovo ThinkPad X1 Carbon (7th Gen) 20QDLenovo ThinkPad X1 Extreme (2nd Gen) 20QV